مشخصات کلی شرکت کابل کمان
نوشته شده توسط : ابوالفضل

مشخصات کلی شرکت کابل کمان

 

کابل کمان نیز یکی از بزرگترین شرکت های تولید سیم و کابل است که سال هاست با تولید نیاز صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، پروژه های ساختمانی،ادارات برق منطقه ای و مخابرات و همچنین مکان های عمومی از جمله شهرداری ها، فضاهای فرهنگی و رفاهی با کیفیت ترین محصولات را ارائه می کند و نقش مهمی در صنایع برق کشور دارد.

شخصات کلی شرکت کابل کمان

کابل کمان که یکی از تولیدکنندگان موفق در صنعت برق است که سابقه طولانی نیز در این زمینه دارد در ابتدای سال 1373 بعد از اینکه به همراه نیروهای متخصص و کارشناسان باتجربه مراحل نصب ماشین آلات را گذراند و همچنین زیرساخت های مناسب را فراهم کرد موفق شد پروانه بهره برداری با ظرفیت 15000 تن را دریافت کند و همجنین موفق به اخذ گواهینامه استاندارد ملی (ISIRI) شد.

شرکت کابل کمان در سال 1370 در زمینی به مساحت 40000 متر مربع که در شهرک صنعتی شماره یک زنجان واقع بود فعالیتش را آغاز کرد.

شرکت کابل کمان در حال حاضر از بهترین ماشین آلات شرکت های سازنده معتبر اروپایی استفاده می کند و به تولید انواع سیم و کابل فشار ضعیف برق و مخابراتی، کابل های کنترل و ابزار دقیق مشغول است. مصولات شرکت کابل کمان مطابق با استاندارهای ملی و بین المللی است و مصولاتی با بهترین کیفیت را ارائه می دهد و به صورت گسترده نیاز بازارهای داخلی و کشوهای همسایه با بالاترین کیفیت و سازگار با اهداف مشتری عرضه می کند.

مزیت های شرکت کمان کابل

استفاده از امکانات روز و کادر فنی قوی و پرسنل توانمند و متخصص از مزیت های مهم شرکت کابل کمان نسبت به شرکت های مشابه است که موجب شده است تمام محصولات این کارخانه در همان سال های ابتدایی آغاز کار آرم استاندارد ملی دریافت کنند. علاوه بر این تمام محصولات کابل کمان با استانداردهای معتبر جهانی VDE آلمان BS انگلستان و IEC بین المللی مطابقت دارد.

به دلیل حجم بالای تولید محصول در این کارخانه زمینه اشتغال 200 نفر فراهم شده است که بخش های کنترل کیفی، PM و R&D از برجسته ترین قسمت های آن است. توليدات شركت صنايع كابل كمان از لحاظ نوع و اندازه بسيار متنوع هستند كه با استفاده از پيشرفته ترين تجهيزات تست و سيستمهاي كنترل كيفيت كليه محصولات در تمامي مراحل توليد مورد ارزيابي قرارميگردند.

برتری کمان کابل در زمینه فروش سیم و کابل

شرکت صنعتی کابل کمان بزرگترین هدفی که  دنبال می کند رضایتمندی مشتری است و این اصل را سرلوحه همه فعالیت هایش قرار داده است.

با رعایت اصل مشتری مداری همراه با تلاش مستمر و شبانه روزی با متخصصان با تجربه و کارشناسان توانای خود موفق شده است که در همان سال های اولیه راه اندازی کارخانه گواهینامه ISO 9001:2008 و همچنین گواهینامه CE را دریافت کند و محصولاتی با بالاترین کیفیت که طبق نیاز روز مشتری ساخته می شوند را وارد بازار ایران و کشورهای همسایه کند.

شرکت بزرگ کابل کمان با این برتری نسبت به شرکت های مشابه به خوبی توانسته است نیاز صنایعی مانند نفت و گاز و پتروشیمی و ادارات برق و دیگر صنایع را پاسخ گوید.vvvvvv





:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: